Änge Raceway & RC Park

06 september 2006

Förberedelse inför massan anländer

I går kväll började vi göra första table top'en...
Den kommer att bli enorm! Enormt stor och enormt kul! Jag lyckades dels att glömma kameran men sedan lyckades jag somna (var helt slut) innan jag hann uppdatera bloggen också...
Mobilen var dock med så jag knäppte ett kort med den. Ursäkta den ekstremt kassa bildkvalitén men så här ser hoppet ut just nu:

I kväll kan tyvärr inte jag jobba på banan eftersom yngsta dottern har födelsedag och det skall kalasas :-) men jag har jobb jag skall göra hemma så att till lite nytta skall jag försöka vara ändå; jag skall göra stöd för landningssonen efter table top'en. Landningen blir 2 meter och 63 centimeter lång. By the way så blir table't :-) 3 meter och 60 centimeter. Uppfarten blir 1 meter och 20 centimeter och landningen som sagt dryg 2 och en halv meter. Bredden är 3 och en halv meter, YIEEEHAAAA det här skall bli kul!!

Slutligen, den som läste förra bloggen och såg vävrykten... det vart bara med rykten... Fortfarande fins ingen väv på väggarna i klubbstugan. Men nya rykten säger att stugchefen kommer att ta tag i det i dag :-)

Tjing för den här gången.